fotogenik










nur qasrina wafiyah..utk sume tatapan ahli keluarga monaliza ashaari dan ally ardee bin simin..juga buat sahabat2 terdekat..lbh dikenali sbg yaya, bkn pepaya ye kwn2..disayangi oleh sume maklong, makngah, makyang, achik, dan uchu nye yg berada jauh di politeknik sabah bernam sedang menunaikan tanggungjawab sbg pelajar..gmbo nie aku rase kan sgt natural..dgn yaya yg xpkai bju nie..dgn telinga nye yang capang mewarisi kecapangan ibunye..apepon, dgn kehadiran yaya dlm kuarga nie, maka bertambahlah bilangan anak sedare aku..moga di ms akan dtg akan bertambah la ank sedare aku dan menambahkan bilangan cucu2 ashaari othman dan noraini hashim...




6 karut mengarut:



frogies said...

cantek gambo...
ermmm...
dia tak marah ker letak gambo kat internet...
gambo separuh bogel lak tu...
hukhukhuk...

umiyaya said...

anak aku....

ego789 said...

xpe..aku dh dpt jaminan dr uminye suh advertise anak die dlm media massa ngn media elektronik..huhhuu

frogies said...

nasib baek dah mintak kebenaran...
kalo tak memang leh kena saman...
heheh...

ego789 said...

huh, kalo mak die saman menyaman aku, mmg putus sedare la jwbnyer..!

alyrds said...

uikksssss......... sensord tu!

Post a Comment