keep going....!!


penat mmg penat..bln 5 dh kene mengadap exammm...adoyaiii..exam yg makin memfobiakan aku, kirenye fobiaku dalam bahaya la nie ..mcm nk pegi ke 3bln yg lepas, atau diterbalikkan kalendar nie spy bleh la aku nie mentelaah lebih sket..dh lumrah ler tuh, kalo nk dkt exam, br terhegeh2 nk bc buku..aku xnk jd ulat buku or ulat bulu ( yg seangkatan dgnnya)..blk umah dh terpakse layan matahari tuh..mmg aku kene tgk la kronologi si arianna tuh sb aku dh tgk dr awl, mmg layan..tp skang nih aku ase cite tu mcm dh xbest..mcm dh ntah ape2..huh..nyesal aku nengok.!! asal dtg opis jer msti dak ofis komen giler2 punye psl arianna tu la, ini la..hurmm..mmg xbleh blah dh mata aku nk baca buku..nape larr aku jd cmni..kalo dh weeknd tuh, mmg bz ngn aktiviti kemasyarakatn aku cthnye, jalan2 crik mkn, tgk wayang..huh..u must change before someone changed you..!! huh takut aku..!! aku riso pointer aku sem nie xbaguih jer..kalo bleh nk excellent, tp aku try la ek wat yg terbaek..!!kt cni je la coretan aku bg mendapatkan mood tuk aku study dan lebih maju ke hadapan..kite jmpe di lain sesi..!!

1 karut mengarut:



frogies said...

wah²...
jgn riso sumer mesti leh buat nyer la...
baca sket tp kena tulih byk giler...
heheh..

Post a Comment