investor support services HDC open hse....!!!

nie menu open hse..mcm2 ade kan?? tp ms nie byk yg blom smpai lg..skjap jer akan dihabiskan oleh warga2 HDC..coming out from nowhere..hahahaha..!!!

salad buatan tangan abg megat..wlupon kene trnsfer dept, abg megat tetap akan join ISS..cayalah

LAKSAM sponsored by encik wan salman...nmpk sedap..tp sory...aku xpnh mkn laksam seumur hdup aku..

KETUPAT PALAS..sponsored by kak aina..best2..

KUIH RAYA sponsored by kak lin..sebagai ejen kuih raya ms bulan pose dulu..

Apesal aku xde???

Aku xde lagi..??

Kak lin menyuap..

Kak marianna menyuap...

en wan sabree menyuap...

Aku menyuap pon ade gak???

Sesi makan...

Kami ceria x??

wlupon blurrrr aku tetap nk msukkan...

Haaaa yg nie xblurrr cun skettt....

Nie cun lagi?? asek cun jerrr...hekkk...

Di workstation kami...

Penyeri ISS...

Paling berseri...saya lah...MUSLIHA ASHAARI...adiossss...........!!!!

0 karut mengarut:



Post a Comment