rindu mak lagi...

assalammualaikum ya ramadhan...
hari nie dah msuk ramadhan ke29..sekejap jer ms berlalu rsenye..lagi 2hari lg nk raye..bleh balik kmpg...mkn rendang mak yang, mkn ketupat mak yang..nk merasa rendang arwah mak mmg xdpt laa..hurmm..msuk nie thn ke 4 aku beraya tanpa arwah mak, tnpa arwah ayah...thn nie kak linda balik negri sembilan, kak ina balik kedah, kak eda balik bagan datoh, kak mona balik sabah...

sume kakak2 aku balik mentua masing2...
yg tinggal..aku ngn adik...thn nie xde bezanye mcm tahun2 lps jgk...tinggal aku ngn adik jer yg bujang..xbkluarga lg..jadinye kitorg mmg akan balik kmpg..esok lps subuh awal2 pg mmg dah btolak..barang2 xpacking lg...kuih2 raye xmasuk dlm kete lg..dh ler umah aku tingkat 3..konpem berpeluh laaa nk angkut barang2...hurmmm..

hurrmm...hurmmm...nk dkt raye nie mmg sgt2 teringat kat mak...ayah...kalo laa dorang msih ade..msti skng nie dorang tgh tggu anak2 balik ke kmpg...msk mkanan fevret aku...tolong mak kat dapor...malam raye ngn mak...mmg raya will definitely never be da same without u mak..ayah..terlalu cpt sgt dorang pegi sblm aku dpt berbakti...kalo nk bcerita psl impian aku, nk balas jasa mak ayah mmg xkan tertulis...terlalu banyak..terlalu sedih...

mak..miss u damn much..
salam aidilfitri...

0 karut mengarut:



Post a Comment