bkn sekadar halaqahh..


mlm td aku tgk halaqah - mmg la bkn fevret aku..
tp panel jmputan mlm td mmg best..klako..
ewah..panel jmputan la sgttt...
erm..ustz badlishah ngn ustaz farid ravi..
ntah ler kalo dulu ssh sgt aku nk tgk ceramah agama nih..
dulu kalo kt kg..tiap mlm jumaat asal ade forum perdana jer msti aku nk gado2 ngn mak aku..
mak aku nk tgk forum perdana ehwal islam..aku plak nk tgk cite korea..best tuhh..
last skali mak aku yg tensen..mmg slalu mcm tuh..ngee..
mlm td..tajuknye kawen dulu2..pelik kan..??
ustaz ckp, kalo org dulu dulu kawen mmg xde nk letak hantaran tnggi2..betoi ker..??
zmn skang plak..kalo nk terima mnantu..kene tgk cgpa nye dulu..bape kne letak..
kalo dean list..len plak rege nye..huuu..
smpai jdi sepuluh ribu serba satu, serba berdiri..smpai serba salah dibuatnye..
ketahui lah..jika kite meletakkan hantaran yg tggi..maka kite menutup pintu nikahh..
ewahhhhh..
ustaz ade ckp..kalo org zaman skang..xlepas msuk separuh akhir akademi fantasia..mak bapak nangis2..meraung..sb ank xdpt masuk sparuh akhir..
tp..xde pulak dorang nangis ank xabes mengaji..?????
anak xpndai bc alQuran..xde plak mak bpk nangis..???
ni sume kes akademi fantasia..mentor..gangstarz..msian idol, one in a million..
dan byk lagik..
kesimpulnnya..aku dh terbukak ati nk tgk halaqah kt tv9..mintk2 byk ilmu yg aku dpt..
wallahualam....

3 karut mengarut:



frogies said...

heheh...
betoi gak kan...
nape la orang² zaman skrang ni...
kepada yang tengok halaqah yang terbaru ni, minta² la diberikan nur...
diharapkan...

fajridil adha said...

betul tu. org skrg lebih pentingkan hiburan. psak kawin,sy sdiri xsetuju dgn hantaran yg jumlahnya tinggi. itu myusahkan sebenarnya. jd kalau awk yg kawin,agak2 bape hantarannya ek? hehe ^_* [my blog]

ego789 said...

hantaran..??
huhu..blom dipikirkan lagik..
tp kalo dh ade yg rela nk bagik lebih..kite trime dgn redha la...
ngeeee...

Post a Comment