langkah ku di sini...




hari yg sgt ceria, indah..hari kesukaan ku..hari jumaat..semoga mendapat berkah pd hari ini..penghulu sekalian hari..InsyaAllah..dr skolah lgik aku mmg ske ari jumaat..xtau npe..asal ari jumaat jer, hati ni girang tdk terkata..mgkn sb esoknye cuti kott..mlm td, aku sedekahkan surah Yasin kt arwah mak ngn ayah..semoga tenang roh dorang kt sane..xtau nape pas maghrib je hati aku sayu sgt bile teringt kat arwah..aku sayang sgt kt mak, aku rindu sgt kt mak..bkn la aku nk ckp xrindu kt arwah ayah, tp aku slalu teringat mak, aku slalu mimpi mak..yaAllah, cekalkan lah hati ku ini..


Dari hari ke sehari, aku kne ade semangat nk lalui sume nie..aku tau, tnpa mak ngn ayah disisi, mmg susah sgt nk lalui..sume cam pahit jer..hurmm..jeles gak tgk dorng yg asyik sbut psl mak ayah..slalu aku blah jer kalo dorang bkk isu tuh..blom sempat rase nye nk berbakti pd orang tua aku..nk balas jase..aku pon xsempat kawen lagik..ape daaa...ingt kawen jerkk..


life must go on..apepon, aku harapkn perubahan yg xbrape drastik dlm idop aku..cukuplah kalo ade yg mnyayanyi diri ini..ewahh..erm, yg paling best, syikin dh dpt kje govmnt, makin best la nnt kalo die kt kl, dayah pon akn dtg kl...best nye..ok kengkwn..aku tggu kedatangan koranggg...!!! aku ase ckup tuk arini..nnt aku update yg len k..! assalammualaikum..

2 karut mengarut:



frogies said...

ermm...
you're right ego789...
life must go on...
as said...
yesterday is history, tomorrow a mystery, today is a gift, that's why it's called the present!

ego789 said...

hurmmm..kalo la frogies tau perasaan ku skang nih..hik3

Post a Comment