wolverine vs salvation..!!



ni aku nk share sket ttg movie fevret aku..bln nie aku ade tgk 2movie, first skali aku nengok x-men wolverine, pastu aku tgk terminator salvation..bg aku yg paling best skali mesti la wolverine..!!..hugh jackman dlm ni mmg ensem siott..sbenarnye, bkn die sorg je yg ensem, daniel henney aka agent zero ni pon ensem gak..xsilap aku die nih hero tuk korean movie..kt korea, die mmg mjadi pojaan ramai..yela, mgkn disebbkan keenseman die yg tahap gaban tuh, perrgghhh...maleh je aku nk ckp..muke die nih ade la sket2 mcm won bin dlm autumn in my heart..hurmmm, tp dlm wolverine nih, die jadi jahat la..yg akhirnya die mati dlm helicopter..sadis tul..hik3

erm, aku xmo ckp byk ttg salvation sb ms aku nengok tu, mmg penin pale aku..dpt seat dpn skali..mendongak ke langit..adoiii laa..xpnh seumur idop aku tgk dpn skali dlm wayang..ptt la cite nye pon xbest..bg aku terminator yg sbelum2 nih, yg ade arnold susah nk eja tu lg best..lg saspen..tp yg salvation nih, ntah ler..komen2 yg aku dpt psl cite nih pon same jer..nyesal pon ade..tu la, aku ckp nk tgk syurga cinta..degilll..xmo..tp aku akn pastikan satu ari nnt aku akan dpt tgk syurga cinta..erm, best nye ade awal..awal ashaari..abg aku..!! ahaks..! tgk jalan cite nye pon mcm best, sesuwei gak ade heliza dlm tuh, tp kalo ade aku, kesesuaiannye lg bertambah ade ler..hehe..itu je aku nk ckp psal movie yg aku nengok..almaklum la, pencinta wayangg..!! adiosss...

2 karut mengarut:



frogies said...

hehehe...
tak pe la...
janji tgk sambil dongak langit...
syurga cinta???
biar betol nak tengok citer ni...
aduhai...

ego789 said...

mmg betoi la ni..
bkn cobaan..
ni betoi2 punyer..
syurga cintaaa..

Post a Comment